Historia e-commerce
  • Rafał Urtate
  • Autor Rafał Urtate
04 lutego 2024

E-commerce, znany również jako handel elektroniczny, zrewolucjonizował sposób, w jaki dokonujemy zakupów...

Czytaj więcej
  • Rafał Urtate
  • Autor Rafał Urtate
26 stycznia 2024

E-commerce, czyli handel elektroniczny, to termin, który zyskał ogromną popularność w ostatnich...

Czytaj więcej
  • Rafał Urtate
  • Autor Rafał Urtate
15 stycznia 2024

W dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie e-commerce, przedsiębiorstwa często stają przed wyzwaniem...

Czytaj więcej
  • Rafał Urtate
  • Autor Rafał Urtate
22 listopada 2023

W erze cyfrowej, zaufanie klienta jest walutą, która definiuje sukces w branży e-commerce. Jednym z kluczowych elementów budowania zaufania jest dostarczanie Reasons To Believe (RTB), czyli argumentów, które przekonują klientów do korzyści związanych z zakupem produktów lub korzystaniem z usług przedsiębiorstwa.

Czytaj więcej